Monday, March 30, 2009

Seminar Pemantapan Akidah Generasi Muda

Gambar hiasan

Salam,

Pada 26 Mac 2009 (Khamis) yang lalu Persatuan Puteri Islam (PPIM) SMK Membakut II telah menghantar seramai 10 orang wakil ke Seminar Pemantapan Akidah Generasi Muda Peringkat Negeri Sabah 2009. Senarai nama pelajar yang terlibat adalah seperti berikut :

1. Swazwani bt Ahmad 6AF
2. Siti Norina bt Missiran 6AF
3. Sarifah Atika bt Syed Omar 5IS
4. Siti Hawa bt Sugiarto 5IS
5. Aziemma bt Abd Rahman 5IK
6. Siti Norshafikah bt Ag. Abbas 5IS
7. Norsyilah Fatin bt Ahmad 5IS
8. Nur Izni Hayati bt Abd Razak 5IS
9. Azilah bt Jaafar 6AF
10. Syarizah Ema bt Hj Othman 6AF

Tahniah kepada semua peserta PPIM. Semoga mendapat manfaat daripada seminar tersebut dan berkongsinya dengan warga sekolah.

Sekalung penghargaan juga kepada guru pengiring PPIM yang sentiasa setia bersama dengan PUTERInya sepanjang masa iaitu Pn. Dgku Saadiah Hj Ampuan Alimat yang juga merupakan orang besar PPIM negeri Sabah dan Majlis Belia Sabah.

Wassalam.



1 comment:

Anonymous said...

salam...k. hjh ct ajar pun ikut serta mengiring pelajar..akan datang ada satu lagi program..Halaqah..yang disiarkan d tv9..JBS akan panggil lagi kita...JBS Happy dengan penyertaan dari sekolah kita, walaupun mewakili PPIM tapi kita masih beri peluang kepada puteri unit yang lain ikut serta..alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan puteri ppim rasa sangat bersyukur kerana dapat mempertingkatkan lagi mantap aqidah mereka...akak nak post gambar...camna ni....